F.A.Q.

Hier vind je de meest gestelde vragen van onze bezoekers. Staat jouw vraag er toch niet bij? Neem dan contact met ons op!

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Online een bestelling wijzigen na plaatsing is helaas niet mogelijk. Je kunt altijd contact opnemen door middel van het contactformulier of via onze contactgegevens.

Product is uitverkocht, komt het nog terug in voorraad?

Het verschilt per product of een artikel nog terug op voorraad komt. Je kunt altijd even contact opnemen door een mailtje te sturen naar info@jewelbird.nl. Op onze Facebookpagina en door onze Instagram account te volgen blijf je altijd op de hoogte van het laatste nieuws.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Wij proberen alles altijd zo snel mogelijk te versturen. Zolang het pakket nog niet is aangeleverd bij PostNL kun je nog contact opnemen door middel van het contactformulier of via onze contactgegevens.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn standaard 1,95 per bestelling. Bij bestellingen boven de 15 euro zijn de verzendkosten voor rekening van JewelBird.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Verzending vindt normaliter plaats met een luchtkussen envelop of een brievenbuspakje. Er wordt naar gestreefd dat verzendingen altijd via de brievenbus bezorgd kunnen worden.

Welke betaalmethodes accepteert JewelBird?

Ideal
Creditcard
Overboeking
Paypal

Voor een snelle levering kun je het beste kiezen voor een directe betaalmethode zoals iDeal of PayPal. Bestellingen geplaatst met deze methoden worden direct verzonden. Bij gebruik van een andere methode wordt je bestelling verzonden zodra het factuurbedrag op onze rekening staat bijgeschreven.

Hoe gebruik ik een kortingscoupon?

Zodra de shopping bag is gevuld ga je naar “Bekijk Shopping Bag”daar zie je rechts onderin “Enter coupon”, vul de code in die je hebt ontvangen en druk op “Coupon toepassen”. Ga dan verder naar het afrekenscherm.

Kortingscodes zijn vaak afhankelijk van verschillende voorwaarden en zullen het niet doen wanneer je niet aan deze voorwaarden voldoet. Daarnaast geldt de regel dat slechts één kortingscode kan worden toegepast per bestelling.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Het aanmelden van een retour dient binnen 14 dagen te geschieden. Het artikel dient in de originele verpakking met een (kopie) van de factuur en het retour formulier (waarvan je via e-mail een kopie toegestuurd krijgt) opgestuurd te worden. Wij streven ernaar om een retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst te verwerken. Na de verwerking ontvang je bericht! JewelBird streeft ernaar om een eventuele terugbetaling binnen 7 werkdagen na verwerking te voldoen.

Houd er rekening mee dat JewelBird retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd naar de klant.

Verzendkosten en aansprakelijkheid voor retourzendingen per pakketdienst zijn voor de rekening van de klant.

Indien het artikel in goede staat is ontvangen, stort JewelBird het aankoop bedrag op jouw rekening terug.

Bestelling klopt niet

Je kunt contact opnemen door middel van het contactformulier of via onze contactgegevens

Staat jouw vraag er niet bij? Je kunt altijd even contact met ons opnemen door middel van het contactformulier of via onze contactgegevens. Je zult dan zo snel mogelijk een reactie krijgen.